Welkom bij het gastenboek van KaVeeWee, Raymond van Wely.
Dominique Yntema (zaterdag, 16 mei 2026 21:49)
Mijn moeder, Marriette van Wely, dochter van Louis van Wely en kleindochter van Willem van Wely hebben net met plezier deze site bekeken.
Wat mooi dat de geschiedenis van de Kavewee geborgd is.
Wij herkennen er zoveel van en hebben er ook nog van alles van in huis!
Danny van Strien (dinsdag, 07 april 2026 00:15)
Succes met het Gastenboek
DJ en Tekstschrijver Muziek Single.s Danny van Strien Ik heb Geleefd Dan ben je Beroemd
Vriendelijke groeten Danny van Strien
Rob de Nijs (vrijdag, 27 februari 2026 16:07)
Ik heb met veel plezier door deze leuke en interessante website gebladerd. Goed om te zien dat nazaten van sigarenfabrikanten de geschiedenis levendig houden.
Met vriendelijke groet,
Rob de Nijs
www.sigarenmerken.nl
Danny van Strien (woensdag, 10 december 2025 16:12)
Succes met het Gastenboek
DJ en Tekstschrijver Muziek Single.s Danny van Strien Ik heb Geleefd Dan ben je Beroemd
Vriendelijke groeten Danny van Strien
Liana velasco (maandag, 03 juli 2023 11:25)
Mijn opa is in 1950 uitgezonden van de kvw naar zuid afrika om daar een fabriek op te zetten, ik vroeg me af of daar meer over bekend is?
COEN VISSER (vrijdag, 26 mei 2023 04:37)
TOEN LOUWIE VAN WELY STUDEERDE OP DE OPTICIENS=SCHOOL IN LEIDEN ROND 1950,,WAAR IK OOK STUDEERDE,WAS IK BEVRIEND MET LOUWIE.HIJ WAS OP KAMERS BIJ Z'N OOM VAN VAN DEENE OPTIEK,WAAR WE SAMEN KONDEN
LUISTEREN NAAR KLASSIEKE MUZIEK ONDER HET GENOTVAN 'N GOEDE CIGAAR.IK HEB BEGREPEN DAT LOUWIE HELAAS NIET MEER IN LEVEN IS.
TOT MIJN VERTREK NAAR NIEUW ZEELAND HAD IK 'N CONTACTLENZEN FABRIEK EN AANPASSING HIERVAN IN LEIDEN.
GROETEN UIT NIEUW ZEELAND.
COEN VISSER.
Frank van Osch (zaterdag, 03 februari 2018 00:01)
Geweldige Site.
Mijn vader heeft er vroeger kort gewerkt, enkele maanden voor de overname door fam. Van der Tuin.
Oftewel de Wenneker. Door mijn interesse naar de geschiedenis van oude industrieën, met name uit mijn eigen geboorte plaats, is je site een mooie aanvulling.
Ik heb wel wat spulletjes van Kaveewee, maar sommige zijn zeldzaam en/of duur.
Succes,
Groetjes Frank
Hans (zondag, 07 januari 2018 17:08)
Raymond, gefeliciteerd met je nieuwe website! Succes met je verzameling!
Groeten,
Hans
Online Musea (zondag, 10 december 2017 16:57)
Een mooie update voor je website, je kunt nu de eerst 3 jaar weer verder. De verzameling over KaVeeWee sigarenfabrieken is een mooie aanvulling op het platform Online Musea. Succes met je nieuwe website. Groet Willem
Dominique Yntema (zaterdag, 16 mei 2026 21:49)
Mijn moeder, Marriette van Wely, dochter van Louis van Wely en kleindochter van Willem van Wely hebben net met plezier deze site bekeken.
Wat mooi dat de geschiedenis van de Kavewee geborgd is.
Wij herkennen er zoveel van en hebben er ook nog van alles van in huis!
Danny van Strien (dinsdag, 07 april 2026 00:15)
Succes met het Gastenboek
DJ en Tekstschrijver Muziek Single.s Danny van Strien Ik heb Geleefd Dan ben je Beroemd
Vriendelijke groeten Danny van Strien
Rob de Nijs (vrijdag, 27 februari 2026 16:07)
Ik heb met veel plezier door deze leuke en interessante website gebladerd. Goed om te zien dat nazaten van sigarenfabrikanten de geschiedenis levendig houden.
Met vriendelijke groet,
Rob de Nijs
www.sigarenmerken.nl
Danny van Strien (woensdag, 10 december 2025 16:12)
Succes met het Gastenboek
DJ en Tekstschrijver Muziek Single.s Danny van Strien Ik heb Geleefd Dan ben je Beroemd
Vriendelijke groeten Danny van Strien
Liana velasco (maandag, 03 juli 2023 11:25)
Mijn opa is in 1950 uitgezonden van de kvw naar zuid afrika om daar een fabriek op te zetten, ik vroeg me af of daar meer over bekend is?
COEN VISSER (vrijdag, 26 mei 2023 04:37)
TOEN LOUWIE VAN WELY STUDEERDE OP DE OPTICIENS=SCHOOL IN LEIDEN ROND 1950,,WAAR IK OOK STUDEERDE,WAS IK BEVRIEND MET LOUWIE.HIJ WAS OP KAMERS BIJ Z'N OOM VAN VAN DEENE OPTIEK,WAAR WE SAMEN KONDEN LUISTEREN NAAR KLASSIEKE MUZIEK ONDER HET GENOTVAN 'N GOEDE CIGAAR.IK HEB BEGREPEN DAT LOUWIE HELAAS NIET MEER IN LEVEN IS.
TOT MIJN VERTREK NAAR NIEUW ZEELAND HAD IK 'N CONTACTLENZEN FABRIEK EN AANPASSING HIERVAN IN LEIDEN.
GROETEN UIT NIEUW ZEELAND.
COEN VISSER.
Frank van Osch (zaterdag, 03 februari 2018 00:01)
Geweldige Site.
Mijn vader heeft er vroeger kort gewerkt, enkele maanden voor de overname door fam. Van der Tuin.
Oftewel de Wenneker. Door mijn interesse naar de geschiedenis van oude industrieën, met name uit mijn eigen geboorte plaats, is je site een mooie aanvulling.
Ik heb wel wat spulletjes van Kaveewee, maar sommige zijn zeldzaam en/of duur.
Succes,
Groetjes Frank
Hans (zondag, 07 januari 2018 17:08)
Raymond, gefeliciteerd met je nieuwe website! Succes met je verzameling!
Groeten,
Hans
Online Musea (zondag, 10 december 2017 16:57)
Een mooie update voor je website, je kunt nu de eerst 3 jaar weer verder. De verzameling over KaVeeWee sigarenfabrieken is een mooie aanvulling op het platform Online Musea. Succes met je nieuwe website. Groet Willem